Często zadawane pytania na temat koronawirusa

Pytania i odpowiedzi dotyczące naszych wydarzeń

Jako organizatorzy imprez dokładamy wszelkich starań, aby znaleźć jak najszybszy termin dla wydarzeń, które zostały przełożone z powodu pandemii COVID19. Ponieważ nie można przewidzieć, kiedy imprezy cykliczne będą mogły być ponownie organizowane w warunkach jak przed pandemią, o wszelkich zmianach będziemy informować jak najwcześniej na naszej stronie internetowej lub na stronach naszych partnerów biletowych. 

Z góry zapewniamy:

Że w przypadku konieczności przełożenia terminu imprezy, zakupione bilety zachowują ważność w nowym, przełożonym terminie. Jeśli nie mogą Państwo uczestniczyć w imprezie w nowym terminie, prosimy o kontakt z biurem rezerwacji, w którym zakupiono bilet. 

AKTUALNE WARUNKI UCZESTNICTWA W IMPREZACH

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi warunki wstępu na nasze imprezy obowiązują obecnie co najmniej zgodnie z zasadą 2G (wstęp tylko dla ozdrowieńców i zaszczepionych).

Oznacza to, że wstęp tylko z ważnym dowodem tożsamości ze zdjęciem i jednym z następujących dodatkowych dowodów:

  • Cyfrowe lub fizyczne świadectwo szczepienia z dowodem kompletnego szczepienia przeciw Covid19 (co najmniej dwa szczepienia). Od drugiego szczepienia musi upłynąć co najmniej 14 dni. 
  • Dowód całkowitego wyleczenia wykazany poprzez pozytywny wynik testu PCR (co najmniej 28-dniowy, ale nie starszy niż sześć miesięcy).

W niektórych miejscowościach, gdzie odbywa się impreza, w zależności od przepisów obowiązujących w tym regionie, wymagania wstępu mogą obejmować zasadę 2G plus. Oznacza to, że goście imprezy muszą również przedstawić negatywny wynik testu na koronawirusa (nie starszy niż 24 godziny) lub negatywny wynik testu PCR (nie starszy niż 48 godzin).

W każdym przypadku identyfikowalność kontaktów jest zapewniona na miejscu przy wejściu poprzez rejestrację danych osobowych. Zazwyczaj odbywa się to poprzez cyfrową odprawę za pomocą telefonu komórkowego.

Zasady dotyczące restrykcji w dobie koronawirusa zmieniają się regularnie. Dlatego we własnym interesie prosimy o zapoznanie się na krótko przed imprezą/koncertem z obowiązującymi w danym czasie lokalnymi przepisami koronawirusowymi dotyczącymi uczestnictwa w imprezach - w szczególności w zakresie zasady 2G i 2G plus.


JAK MOGĘ SIĘ DOWIEDZIEĆ O PRZEŁOŻONYCH TERMINACH WYDARZEŃ/IMPREZ/KONCERTÓW?

W przypadku wydarzeń, które muszą zostać przełożone, zostaną wyznaczone nowe terminy. Informacje o tych najnowszych terminach znajdziesz na tej stronie www.

CZY BILETY ZACHOWUJĄ WAŻNOŚĆ W PRZYPADKU PRZESUNIĘCIA TERMINU?

Wszystkie bilety zachowują ważność. Na przykład, zakupiłeś bilet na koncert w Berlinie: z tym biletem zostaniesz wpuszczony w wyznaczonym terminie. Nie potrzebują Państwo nowego biletu ani pisemnego potwierdzenia nowej ważności biletu! Również z tego powodu ewentualne zwroty są możliwe tylko za okazaniem oryginalnych biletów.


CZY OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY W PRZYPADKU PRZESUNIĘCIA TERMINU?

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących tej kwestii prosimy o kontakt z punktem sprzedaży, w którym zakupiono bilety. Prosimy nie przesyłać nam żadnych oryginalnych biletów.

Mamy nadzieję, że udało nam się odpowiedzieć na Państwa najważniejsze pytania i chcielibyśmy podziękować wielu wyrozumiałym klientom, którzy do tej pory zaakceptowali nowe terminy naszych wydarzeń jako coś oczywistego, gdy zostali dotknięci przesunięciem daty koncertu.


BARDZO DZIĘKUJEMY!